۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

میزان خراسان و کاله آمل روی میزبانی خود حساب باز کرده‌اند

میزان خراسان و کاله آمل روی میزبانی خود حساب باز کرده‌اند

در دو بازی مرحله پلی‌آف رقابتهای لیگ برتر والیبال تیم‌های میزان خراسان رضوی و کاله آمل با توجه به امتیاز میزبانی از شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه برگزار می شود که تیم‌های میزان خراسان رضوی و کاله آمل به خاطر برخورداری از امتیاز میزبان از شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند.

در یکی از این دیدارها تیم خراسان رضوی میزبان شهرداری تبریز است. میزان در نخستین دیدار این مرحله برابر شهرداری تبریز 3 بر یک برنده شده بود و در حالی که طرفداران این تیم نگرانی بابت دیدار برگشت نداشتند در تبریز این تیم شهرداری بود که با برتری در سه ست متوالی توانست کار را به بازی سوم بکشاند. این دو تیم با شناخت کاملی که از یکدیگر دارند روز یکشنبه برابر هم قرار می‌گیرند و شاگردان قوچان‌نژاد با تکیه بر حمایت پر شور هواداران خود امیدوار هستند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند با این حال نتیجه‌ای که در بازی برگشت این دو تیم رقم خورد نشان داد شهرداری حریفی سختکوش برای میزان خواهد بود.

در دیگر بازی این مرحله کاله آمل پذیرای پیکان تهران است. کاله در بازی دوم که در خانه والیبال برگزار شد اسیر حاشیه شد و بازی برده را از دست داد. کاله در نخستین جدال این دو تیم که در آمل برگزار شده بود در سه ست پیاپی پیکان را برده بود و در صورتی که حمزه زرینی مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد به نظر می‌رسد کفه ترازو به سود این تیم سنگین‌تر باشد.

با برگزاری این دو بازی تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد. متین ورامین و شهرداری ارومیه دو تیمی هستند که پیش تر حضور خود را در مرحله نیمه نهایی مسجل کرده‌اند.

 

کد خبر 2246434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha